Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

A Vevő az coverderm.hu. tárhelycímen a Coverderm Webshop képernyőjén megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és magára kötelezőnek ismeri el jelen Webáruház vásárlási és szállítási feltételeit valamint azt, hogy az elküldött megrendelést követően és e-mail-ben vagy telefonon történő visszaigazolás után adásvételi és szállítási szerződés jön létre Vevő és Eladó között, amely fizetési kötelezettséggel jár Vevő részéről. Az Eladó fenntartja a jogot magának arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa. Jelen feltételek 2014. 06. 13-tól hatályosak.

 

50.000.- Ft lakossági megrendelés felett belföldön a házhozszállítás INGYENES!
Ezen összeg alatt a kiszállítás díja 2.190 Ft-tól kezdődik.

 

Külföldi megrendeléseket is fogadunk!
Kérjen felvilágosítást a fizetési és szállítási feltételekről az info@anthos.hu e-mail címen vagy a +36 30 914 5075 és a +36 30 670 7072 telefonszámokon.

 

Honnan kaphatok tanácsot az általam kiválasztott termékről?

Az elektronikusan megjelenített szín nagyban függ a monitor minőségétől, beállításától, ezért a szín eltérhet a valóságostól. 
Amennyiben nem biztos abban, hogy a kiválasztott szín megfelelő-e Önnek vagy egyes alapozóink (Coverderm Classic, Coverderm Perfect Face, Coverderm Perfect Legs) camouflage jellege miatt nem ismeri azok használatát, akkor forduljon hozzánk bizalommal bármely elérhetőségünkön ingyenes szaktanácsadásért. 

 

Megrendelés

A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A árucikkek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.

A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza.

A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe!

Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket a kosarába tesz. A kosár tartalma a megrendelés megerősítése előtt bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. Egyes termékeknél színárnyalat is választható.

A megrendelési folyamat bármikor megszakítható.

A megrendelés az alábbi lépésekből áll:

1. lépés: Kosár
A jobb felső sarokban lévő "Kosár" gombra, majd azon belül a "Kosár megtekintése" gombra kattintva indíthatja el a kiválasztott, kosárba helyezett termékek megrendelését. Ezt a valamely termék kosárba helyezésekor felugró ablakban lévő "Kosár megtekintése" gombra kattintva is megteheti.
A "Kosár" oldalon megtekintheti megrendelésének részleteit és értékét, módosíthatja a megrendelt mennyiségeket, illetve törölhet is termékeket. A "Pénztár" gombra kattintva tovább léphet a már kiválasztott termékek megrendeléséhez, a "Vásárlás folytatása" gombra kattintva pedig tovább böngészhet termékeink között.

2. lépés: Regisztráció és bejelentkezés
Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, de nincsen bejelentkezve, ebben a lépésben bejelentkezhet (ha már korábban bejelentkezett, ez a lépés kimarad).
Amennyiben Ön még nem regisztrált vásárlónk, választhat a regisztráció (amivel jelentősen megkönnyítheti későbbi vásárlásait oldalunkon),> és a regisztráció nélküli vásárlás között.

3. lépés: Regisztrációs és számlázási adatok
Ebben a lépésben adhatja meg személyes adatait és számlázási címét. Kérjük, töltsön ki minden csillaggal (*) jelzett mezőt. Amennyiben a regisztrációt választotta, ebben a lépésben megadhatja későbbi vásárlásai során használni kívánt jelszavát is (a bejelentkezés a későbbi vásárlások során e-mail cím és jelszó megadásával történik). 
Amennyiben Ön már be van jelentkezve, ebben a lépésben kiválaszthatja, milyen számlázási címet kíván használni, és akár újat is rögzíthet.

4. lépés: Szállítási cím
Ebben a lépésben adhatja meg a szállítási címet. Erre a címre küldjük a megrendelt termékeket.
Amennyiben Ön már bejelentkezett, ebben a lépésben kiválaszthatja a korábban rögzített szállítási címei közül a használni kívántat, illetve újat is megadhat.

5. lépés: Szállítási és fizetési mód
Ebben a lépésben kiválaszthatja a kívánt szállítási és fizetési módot, és megjegyzést is fűzhet a megrendelése mellé.

6. lépés: Megrendelés összesítése és elküldése
Ebben a lépésben áttekintheti a megrendelése részleteit. A "Megrendelés elküldése" gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

 

Fizetés és szállítás

A megrendeléskor a PÉNZTÁR oldalon választhat szállítási és fizetési módot! 

Bruttó 50.000 Ft-os rendelési érték felett a szállítás INGYENES!.

1/ Személyes átvétel a Coverderm Központban. A megrendelt árut szállítási díj nélkül átveheti és fizetheti

2013 Pomáz, Árpád fejedelem út 14. Astero Szépségszalon (nyitvatartási időben).

2/ Házhozszállítás GLS futárszolgálattal. Utánvétes. Fizetés a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával. Szállítási díja: bruttó 2990 Ft.

3/ Házhozszállítás GLS futárszolgálattal. Fizetés előre utalással a cég bankszámlájára. Szállítási díja: bruttó 2690 Ft.

 

Bankszámlaszám: HUF

Anthos Kft. - OTP BANK: 11742087-24278119-00000000

 

4/ Szállítás GLS csomagpontra. Szállítási díjai: 

- bruttó 2.190 Ft, amennyiben előre banki utalással fizet.

- bruttó 2.690 Ft, amennyiben a csomag átvételékor fizet a  CsomagPontnál.

 

Házhozszállítás helyett választhatja az Önhöz legközelebb eső GLS csomagpontra történő szállítást is. Ebben az esetben nem kell a futárra várnia, az árut a csomagpont nyitvatartási idejében bármikor átveheti. A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvegye küldeményét.

Az Önhöz legközelebb eső csomagpontot a GLS honlapján találja meg, az ott kiválasztott csomagpont adatait azonban be kell írnia a megrendelés "Megjegyzés" rovatába.

FONTOS INFORMÁCIÓ! A GLS honlapján kiválasztott csomagpont adatait MINDEN ESETBEN szükséges feltüntetni a megrendelés "Megjegyzés" rovatában.

GLS csomagpont kereső.

A 2. és 3. Szállítási opciónál a GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet  a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a  csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között), az utánvét összeget (ha tartozik a csomaghoz) és a GLS futár telefonszámát is, ahol egyeztethet a futárszolgálattal a kiszállítással kapcsolatban.

  

Megrendeléséről automata visszaigazoló e-mailt kap, a megrendelt áruk tételes listájával, pontos árával. Amennyiben rendelésén változtatni szeretne válaszoljon a megrendelő e-mailre info@anthos.hu -ra! Ha az Ön által rendelt termék nincs készleten, felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a várható szállításról. Munkanapokon kívül, tehát szombat, vasárnap és ünnepnapokon nincs kiszállítás!

 

Online csomagkövetés: 
http://online.gls-hungary.com/search_stat.php?Lang=0

Fenti oldalon írja be a csomagfeladásról kapott Értesítő emailben olvasható csomagszámot! A csomagszámot ne az automata megrendelés visszaigazoló emailben keresse, amit azonnal a megrendelés elküldése után kap. A csomagja feladásakor külön kap egy értesítő e-mailt, hogy számítson a csomag érkezésére, ebben az e-mailben találja meg a csomagszámot.

 

Elállás

A Vevő az Eladóval kötött szerződéstől, 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette.

A Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a csomagolást a Vevő felbontotta és a terméket már használta. A Vevő elállási jogát a fentiekben meghatározott határidőn belül az Eladóhoz eljuttatott írásbeli nyilatkozattal gyakorolhatja.

A Vevő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek. Indoklás nélküli elállás esetén a Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A visszaszállítás során a kárveszély Vevőt terheli, ezért javasoljuk a termék biztonságos csomagolását. Ha a Vevő indoklás nélkül, a fent meghatározott határidőn belül, a fenti feltételeknek megfelelően kívánja a terméket visszaszolgáltatni, a Vevő által kifizetett összeget az Eladó az elállást követő 14 napon belül visszatéríti a Vevőnek.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
​Kozmetikumok és higiéniai termékek esetén amennyiben már kibontásra került a termék!

A vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Átvételkor az aláírásával elismeri, hogy a terméket sérülésmentesen átvette. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Áraink bruttó árak, tartalmazzák az általános forgalmi adót.

 

Személyes adatok biztonsága

Az Ön által megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük és harmadik félnek nem adjuk át.
A megadott e-mail címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel. Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, keressen minket facebook-on és instagramon.
A megrendelés során kérünk minden olyan adatot - név, cím, telefonszám -, amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.

Az oldal tetejére