Fizetés és szállítás
A megrendeléskor a PÉNZTÁR oldalon választhat szállítási és fizetési módot!
Bruttó 50.000 Ft-os rendelési érték felett a szállítás INGYENES!.
1/ Személyes átvétel a Coverderm Központban. A megrendelt árut szállítási díj nélkül átveheti és fizetheti
2013 Pomáz, Árpád fejedelem út 14. Astero Szépségszalon (nyitvatartási időben).
2/ Házhozszállítás GLS futárszolgálattal. Utánvétes. Fizetés a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával. Szállítási díja: bruttó 2990 Ft.
3/ Házhozszállítás GLS futárszolgálattal. Fizetés előre utalással a cég bankszámlájára. Szállítási díja: bruttó 2690 Ft.
Banki adatok: (HUF)
Anthos Kft. - OTP BANK: 11742087-24278119-00000000
4/ Szállítás GLS csomagpontra. Szállítási díjai:
- bruttó 2.190 Ft, amennyiben előre banki utalással fizet.
- bruttó 2.690 Ft, amennyiben a csomag átvételékor fizet a CsomagPontnál.
Házhozszállítás helyett választhatja az Önhöz legközelebb eső GLS csomagpontra történő szállítást is. Ebben az esetben nem kell a futárra várnia, az árut a csomagpont nyitvatartási idejében bármikor átveheti. A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy átvegye küldeményét.
Az Önhöz legközelebb eső csomagpontot a GLS honlapján találja meg, az ott kiválasztott csomagpont adatait azonban be kell írnia a megrendelés "Megjegyzés" rovatába.
FONTOS INFORMÁCIÓ! A GLS honlapján kiválasztott csomagpont adatait MINDEN ESETBEN szükséges feltüntetni a megrendelés "Megjegyzés" rovatában.
A 2. és 3. Szállítási opciónál a GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között), az utánvét összeget (ha tartozik a csomaghoz) és a GLS futár telefonszámát is, ahol egyeztethet a futárszolgálattal a kiszállítással kapcsolatban.
Megrendeléséről automata visszaigazoló e-mailt kap, a megrendelt áruk tételes listájával, pontos árával. Amennyiben rendelésén változtatni szeretne válaszoljon a megrendelő e-mailre info@anthos.hu -ra!
Ha az Ön által rendelt termék nincs készleten, felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a várható szállításról. Munkanapokon kívül, tehát szombat, vasárnap és ünnepnapokon nincs kiszállítás!
Online csomagkövetés:
http://online.gls-hungary.com/search_stat.php?Lang=0
Fenti oldalon írja be a csomagfeladásról kapott értesítő emailben olvasható csomagszámot! A csomagszámot ne az automata megrendelés visszaigazoló emailben keresse, amit azonnal a megrendelés elküldése után kap. A csomagja feladásakor külön kap egy értesítő e-mailt, hogy számítson a csomag érkezésére, ebben az e-mailben találja meg a csomagszámot.